Forum www.nadchmurami.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Obowiązkowe przeglądy samolotów pasażerskich

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nadchmurami.fora.pl Strona Główna -> Firma naprawcza "On Air"
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Runway
Kapitan
Kapitan



Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Gentleman

PostWysłany: Czw 19:55, 15 Sie 2013    Temat postu: Obowiązkowe przeglądy samolotów pasażerskich

Każdy samolot musi przejść przegląd raz w tygodniu.
Ceny przeglądu różnią się od wielkości samolotu i jego wieku.
W cenę przeglądu wchodzi stała cena paliwa.

Numer kategorii - (ilość miejsc w samolocie) - wiek samolotu - koszt

Kategoria 1 (maks. 45 pax.): 0-1 - 20 000 euro, 2-3 - 25000, 4-10 - 30 000, 11-25 - 38 000, pow. 25 - 45 000

Kategoria 2 (maks. 110 pax.): 0-1 - 70 000 euro, 2-3 - 95 000, 4-10 - 120 000, 11-25 - 145 000, pow. 25 - 170 000

Kategoria 3 (maks. 195 pax.): 0-1 - 120 000 euro, 2-3 - 135 000, 4-10 - 160 000, 11-25 - 185 000, pow. 25 - 205 000

Kategoria 4 (maks. 280 pax.): 0-1 - 190 000 euro, 2-3 - 225 000, 4-10 - 260 000, 11-25 - 290 000, pow. 25 - 325 000

Kategoria 5 (maks. 410 pax.): 0-1 - 280 000 euro, 2-3 - 325 000, 4-10 - 350 000, 11-25 - 385 000, pow. 25 - 420 000

Kategoria 6 (powyżej 410 pax.): 0-1 - 350 000 euro, 2-3 - 385 000, 4-10 - 435 000, 11-25 - 480 000, pow. 25 - 530 000

Jeżeli któryś samolot nie przejdzie przeglądu raz w tygodniu, linia która go posiada musi zapłacić karę w wysokości 700 000 euro niezależnie od wielkości czy wieku samolotu.

Zakupiony samolot nie podlega obowiązkowemu przeglądowi w tygodniu, w którym został zakupiony, jeśli inne samoloty przewoźnika zostały już wcześniej w tym tygodniu poddane przeglądowi. Jeśli przegląd innych samolotów linii odbył się w tym samym dniu, co zakup samolotu, musi on również przejść przegląd (np. linia A zrobiła przegląd swoich samolotów o godzinie 10:00, a po południu zakupiła nowy samolot, to musi go również poddać przeglądowi). Niezastosowanie się do tego kosztuje linie od 70 000 do 700 000 euro.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Runway dnia Nie 17:55, 18 Maj 2014, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1SnajpeR7
Business Class
Business Class



Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gentleman

PostWysłany: Pon 19:45, 07 Paź 2013    Temat postu:

Mam pytanie: Czy trzeba robić przeglądy samolotów wycofanych z użytku?

EDIT: Nie musisz pisać odpowiedzi, możesz wstawić notatkę moderacyjną z odpowiedzią. Nie zapomnij tego //ry


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 1SnajpeR7 dnia Pon 19:51, 07 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Runway
Kapitan
Kapitan



Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Gentleman

PostWysłany: Pon 21:57, 07 Paź 2013    Temat postu:

Masz na myśli po prostu te, które masz we flocie, ale po prostu nie latają? Tak, na przykład ja po zakupie kilkudziesięciu Airbusów płaciłem kilka tygodni za przeglądy, chociaż latają dopiero od dzisiaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1SnajpeR7
Business Class
Business Class



Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gentleman

PostWysłany: Wto 19:22, 08 Paź 2013    Temat postu:

Tak, a konkretnie chodzi mi o te, co są we flocie, a już nie latają.

Czyli trzeba robić przegląd wszystkich samolotów, jakie są we flocie, także tych wycofanych (już nielatających)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Runway
Kapitan
Kapitan



Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Gentleman

PostWysłany: Wto 19:36, 08 Paź 2013    Temat postu:

Tak. Nie ważne czy już nie latają, czy jeszcze nie latają. Można oddać na złom Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1SnajpeR7
Business Class
Business Class



Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gentleman

PostWysłany: Wto 19:38, 08 Paź 2013    Temat postu:

Ja wolę sprzedać BAC One-Eleven, bo to bardzo dobry, choć stary samolot.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Runway
Kapitan
Kapitan



Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Gentleman

PostWysłany: Wto 19:40, 08 Paź 2013    Temat postu:

A ja się zastanawiam nad kupnem. Lecz musisz mnie do niego przekonać Very Happy Hmmm chociaż w sumie i tak mam nadwyżkę samolotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1SnajpeR7
Business Class
Business Class



Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gentleman

PostWysłany: Śro 20:12, 16 Paź 2013    Temat postu:

A jeżeli rozbił się w katastrofie i uszkodzenia są "Out of repair" to nie trzeba chyba robić przeglądów- bo po co? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Runway
Kapitan
Kapitan



Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Gentleman

PostWysłany: Śro 20:13, 16 Paź 2013    Temat postu:

Wtedy to nie ma sensu bo i tak przeglądu pozytywnie nie przejdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1SnajpeR7
Business Class
Business Class



Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gentleman

PostWysłany: Śro 20:16, 16 Paź 2013    Temat postu:

No raczej nie Very Happy

A co do tego Boeinga 757 (tow.) - mam zapłacić karę, czy się ona po prostu nie liczy?

Sam zauważyłem błąd//17


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 1SnajpeR7 dnia Śro 20:18, 16 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Runway
Kapitan
Kapitan



Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Gentleman

PostWysłany: Śro 20:18, 16 Paź 2013    Temat postu:

Nie, liczy się dopiero po wprowadzeniu tej kary Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1SnajpeR7
Business Class
Business Class



Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gentleman

PostWysłany: Śro 20:19, 16 Paź 2013    Temat postu:

A prawdopodobieństwo katastrofy jest większe, czy się nie zmienia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Runway
Kapitan
Kapitan



Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Gentleman

PostWysłany: Śro 20:21, 16 Paź 2013    Temat postu:

Prawo nie działa wstecz więc nie Smile No czasem wstecz działa ale nie teraz xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nadchmurami.fora.pl Strona Główna -> Firma naprawcza "On Air" Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin