|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
1SnajpeR7
Business Class
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:03, 02 Lip 2013 Temat postu: [2013/07/02]EPWA - UUEE [Boeing 737-800] |
|
|
Oto lot LO014.
Start odbywa się na Okęciu z pasa 33. Startuję, wznoszę się do FL350 no i - lecę. W środku lotu nie było nic nadzwyczajnego, jedynie to, że co najmniej 3 razy opuściłem kokpit. Taka była nuda. Nawet wszedłem na to forum. A przed lądowaniem oczywiście zniżałem. Później, gdy uruchomiłem "Approach" i wyłączyłem Autothrottle zadziało się coś niezwykłego: zmniejszam ciąg silników, ale reaguje tylko lewy. Patrzę na kwadrant - przesuwam prawą manetkę, która, z pewnych przyczyn, była nastawiona na ciąg 100%. Uff! działa! Ląduję, mam wysunięte podwozie i klapy. Wytracam prędkość, a następnie, trochę zagubiony na moskiewskim Szeremietiewie (albo Szeremietiewu, nie wiem, która forma jest poprawna) kołuję do bramki. Ale musiałem trochę poprawić za pomocą poślizgu. Wyłączam silniki i wypuszczam pasażerów.
Pewnie lewy silnik zareagował dlatego, gdyż wcześniej musiałem niechcący wcisnąć "E" + "1", przez co po ustawieniu ciągu jałowego, silnik nr 2. nie zmniejszył obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 1SnajpeR7 dnia Śro 21:47, 03 Lip 2013, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Runway
Kapitan
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:45, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, że na zmianę ciągu nie reaguje jeden silnik. To bardzo niebezpieczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|