Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Runway
Kapitan
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:22, 29 Lip 2013 Temat postu: [29/07/2013] EPKK-EKCH [B737-400] |
|
|
Cześć
Leciałem dziś z Krakowa do Kopenhagi. Lot nr 509 Boeingiem 737-400, na pokładzie 146 pasażerów. Zaczynam kołowanie o 10:30, lecz przede mną są jeszcze 2 samoloty (Air Berlin i LOT) za mną również dwa (British Airways i S7). Muszę jeszcze przepuścić lądujący samolot linii EasyJet. Startuję, wznoszę się na wysokość 32 000 stóp. Lot bardzo spokojny, jedynie przy podejściu była kiepska widoczność. Przede mną lądował Fokker 50 Air Baltic. Wylądowałem na pasie 04R, podjechałem do gate'a numer bodajże 32 i wypuściłem zadowolonych pasażerów Niżej wstawiam raport.
Lądowanie w Kopenhadze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Flight 509
End of flight report
Date July 29 2013
Mode realistic - Flight already registered
Flight ID: 509
Pilot: Patryk
Company: LOT
Aircraft: Boeing 737-400 LOT Charters SP-LLG
Flight Date: July 29 2013
Departure: 11h38 (09h39 GMT)
Arrival: 13h03 (11h04 GMT)
From: EPKK - Balice Jp Ii Intl - Poland
To: EKCH - Kastrup - Denmark
Nbr of Passengers: 146
Report:
Flight Distance: 421 Nm
Landing Speed: 137.91 kt
Time Airborne: 01h13:57
Landing Touchdown: -41.5 ft/m (kiss)
Flight Time (block): 01h25:32
Landing Pitch: 3.67°
Time On Ground: 00h16:26
Landing Weight: 125253 lbs
Average Speed: 342.08 kt
Total Fuel Used: 9719 lbs
Max. Altitude: FL 320
Fuel Not Used: 8432 lbs
Climb Time: 00h14:53
Climb Fuel Used: 3661 lbs
Cruise Time: 00h31:55
Cruise Fuel Used: 3911 lbs
Average Cruise Speed: 477.20 kt (M0.76)
Cruise fuel/hour: 7352 lbs (calc)
Descent Time: 00h27:09
Descent Fuel Used: 2146 lbs
Passenger Opinion: Exceptional flight (100%)
-Are pleased to have landed right on schedule.
-Were in a better mood because they had food.
-Were pleased by the music on ground. A very nice addition to their flying experience.
Financial Report:
Ticket Income: +26'906€ (421 Nm)
Cargo Income: +13'878€ (17511 lbs)
Services Income: +1'117€ (0 sandwich 1 hot food 1 drink)
Services Cost: -723€ (41% quality)
Fuel Cost: -3'839€ (9719 lbs Jet-A1)
Airport Taxes: -108€ (Large Aircraft)
Insurance Costs: -3'033€ (7.44% rate)
Total Real Income: 34'197€
Total Income: 1'709'861€ (real x50)
Fleet Bonus: 0€ (0 aircraft)
Total Sim Income: 1'709'861€ (total income+fleet bonus)
Company Reputation:
Considering that the flight was perfect the ticket price low, the service price good and the service quality good, passengers on this flight think that your company's reputation should be 100%
Your company reputation is now: 96% (+0.33 increase)
Overall Flight Result: Perfect
Pilot Bonus points: 330 points
You made a very smooth landing. (+50)
Perfect Flight, no problems and very satisfied passengers. (+150)
You landed at the scheduled airport. (+30)
Precise arrival time at destination.(-00h00:33 difference) (+100)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Boeing787
Beniek I Mocny
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EPKK Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:02, 29 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Piękny lot i lądowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Runway
Kapitan
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:29, 29 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Dziękuję bardzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1SnajpeR7
Business Class
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:06, 29 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Brawo! Ja nieco gorszy efekt mam na "turbopropach" - dopiero zaczynam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Runway
Kapitan
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:31, 29 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Lubię turbopropy bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1SnajpeR7
Business Class
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:02, 29 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
A z Turbo najbardziej lubię ATR-y.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Runway
Kapitan
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:30, 29 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Zdecydowanie 42 czy 72?
Kilkanaście minut temu wykonałem rejs powrotny z Kopenhagi do Krakowa, zdjęcie z lądowania niżej
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Runway dnia Pon 20:31, 29 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
1SnajpeR7
Business Class
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:31, 29 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Chyba 42. Choć 72 też jest spoko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|