Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
1SnajpeR7
Business Class
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:55, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A co by było, gdyby próbowali wodować? Na ile szacujesz l. ofiar?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Runway
Kapitan
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:59, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Nie będę szacował liczby ofiar. Katastrofa już za nami a z raportu RBTL wynikło, że opcja próby lądowania w Halifaxie była najlepszą. Zastanów się gdyby to, co piszesz, wyciekło do mediów. Co by pomyślały rodziny. "Mogli wodować, może by mój mąź/żona/córka/wujek/babcia/wnuk nie zginął."
Ale jak już chcesz, to lądowanie na oceanie na pewno nie jest pomysłem dobrym, chyba że inne są gorsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1SnajpeR7
Business Class
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:03, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Sam o tym pomyślałem, że lądowanie na wodzie to nie jest takie "hop siup". W przypadku choćby A320 to jest łatwo, ale Dreamlinerem?
I jeszcze jedno pytanie: Jeżeli przeanalizowane są dane z czarnych skrzynek, to czy piloci zwiększyli ciąg silników, jeżeli zorientowali się, że zniżają za szybko. Może w tym tkwi tajemnica katastrofy. Może trochę głupie pytanie, ale dla śledczych nawet na takie pytania trzeba odpowiedzieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Runway
Kapitan
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:07, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, 7 sekund przed katastrofą dano pełną moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1SnajpeR7
Business Class
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:08, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Coś jeszcze wiadomo na temat zachowań załogi (np. czy zrzucali paliwo, wykonali checklistę itp.)?
Proszę podawać nawet te najmniej istotne szczegóły.
I jeszcze jedno: Silniki zareagowały na zmianę ciągu, czy któryś uległ awarii podczas zmiany ciągu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 1SnajpeR7 dnia Nie 22:10, 27 Paź 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Runway
Kapitan
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:10, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Oczywiście że czeklistę wykonali... ale po co ci te wszystkie informacje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1SnajpeR7
Business Class
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:13, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Bo dla śledztwa liczy się każdy, nawet pozornie nieistotny szczegół. Wiem, RBTL zrobiło oficjalne śledztwo, ja robię nieoficjalne, bo nie wierzę w to, że wszystko już wiadomo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Runway
Kapitan
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:15, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Proszę złożyć podanie do osoby prowadzącej śledztwo, uwzględniając które dokładnie (!) dane chcesz poznać, ponieważ nie jestem w stanie podać wszystkiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|