Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
1SnajpeR7
Business Class
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:15, 16 Lip 2013 Temat postu: 15 zasad bezpiecznego latania |
|
|
1. Start jest zawsze dobrowolny; lądowanie – zawsze obowiązkowe.
2. Latanie nie jest niebezpieczne. To co niebezpieczne, to kraksa.
3. Zawsze lepiej jest być tu – na ziemi, marząc by znaleźć się tam – w powietrzu, niż być tam i marzyć, żeby znaleźć się tutaj.
4. Jedyna sytuacja, w której masz za dużo paliwa jest wtedy, gdy płoniesz.
5. Śmigło to tak naprawdę tylko duży wentylator, służący do chłodzenia pilota. Gdy się zatrzymuje, można na własne oczy zobaczyć, jak pilot zaczyna się pocić.
6. Jeśli nie wiesz co robić, nabieraj wysokości. Nikt się jeszcze nie zderzył z niebem.
7. Dobre lądowanie, to takie, po którym możesz o własnych siłach wyjść z samolotu. Świetne lądowanie, to takie, po którym samolot nadaje się do dalszego użytku.
8. Ucz się na błędach innych. Nie pożyjesz tak długo, by nauczyć się czegoś na własnych.
9. Prawdopodobieństwo przeżycia jest odwrotnie proporcjonalne do kąta podchodzenia. Im większy kąt, tym przeżycie jest mniej prawdopodobne i na odwrót.
10. Nie pozwól, by samolot zabrał Cię w miejsce, którego Twój umysł nie odwiedził 5 minut temu.
11. Staraj się, by łączna liczba wykonanych przez Ciebie lądowań była równa liczbie startów, które wykonałeś.
12. Zaczynasz z pełnym workiem szczęścia i pustym workiem na doświadczenie. Cała sztuka, to napełnić worek na doświadczenie zanim worek ze szczęściem się opróżni.
13. Jeśli jedyne, co możesz zobaczyć za oknem, to ziemia kręcąca się w kółko, a jedyne, co możesz usłyszeć, to hałasy z kabiny pasażerskiej, wiedz, że nie wszystko idzie jak powinno.
14. Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny.
15. Rozglądaj się. Zawsze jest coś, czego nie zauważyłeś.
Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Runway
Kapitan
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:52, 16 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1SnajpeR7
Business Class
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:05, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
To co, będziemy z nich korzystać w lotach w FS*?
___
*FS - Flight Simulator - Symulator lotu (dowolny)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 1SnajpeR7 dnia Czw 10:06, 18 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Runway
Kapitan
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:26, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Pewnie, trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1SnajpeR7
Business Class
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:11, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli, zgodnie z 4. punktem, mam tankować do pełna (gdy mam pewność, że nie będzie kraksy) .
Mały offtopic:
Ja uważam, że paliwa może starczyć:
a)bezpośrednio - do lądowania starczy.
b)pośrednio - może zabraknąć, ale możliwe jest "doszybowanie" do docelowego lotniska.
I jeszcze mocniej oddalę się od tematu: raz miałem taki przypadek, że przy wykonywaniu Go-Around (kręgu nadlotniskowego) brakło mi paliwa i ... Łup!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Runway
Kapitan
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 1353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:49, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ja kiedyś zabierałem paliwa na lot + jeden ewentualny go-around. Ale od czasu FSPassengers zabieram więcej, bo jak jest za mało to dużo punktów zabiera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Boeing787
Beniek I Mocny
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EPKK Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:57, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Aron ja też, odszedłem na kółko, bo byłem za wysoko i leciałem za szybko i wtedy patrzę na EICAS, o kurde 200 Ibs w jet i łup.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1SnajpeR7
Business Class
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:16, 26 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
200 IBS?!
Ja pamiętam, że w czasach FSX demo to też zrobiłem Go-Around, ze względu na zejście z kursu, na jednym sprawnym silniku (drugi miał uszkodzoną pompę) i ŁUP!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Boeing787
Beniek I Mocny
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EPKK Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:22, 26 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
No funtów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1SnajpeR7
Business Class
Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:24, 26 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wiem, że funtów, ale to był okrzyk, aby sprawdzić, czy Beniek się nie pomylił i chodziło mu o tak mało paliwa.
TO JEST 747 post na forum
//B7
A więc mamy Jumbo Jeta na forum
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 1SnajpeR7 dnia Pią 17:29, 26 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|